Medewerker Verkoop Binnendienst

Breda
MBO
Vaste baan
Breda
MBO
Trainingen en cursussen
Doorgroeimogelijkheden
Keuze tussen 32 - 40 uur per week

wie ben jij?

  • Werken in een uitdagende en innovatieve omgeving
  • Een stabiele en groeiende werkgever met doorgroeimogelijkheden
  • Marktconform salaris en goede arbeidsvoorwaarden

wat ga je doen?

Als medewerker verkoop binnendienst ben je verantwoordelijk voor diverse commerciële werkzaamheden en zorg je voor een optimale binding met klanten. Je adviseert klanten op basis van hun behoeften en stemt de juiste inkoop- en verkoopprijzen af.

  • Uitwerken van RFI’s en RFQ’s van klanten en prospects
  • Onderhouden van klantcontacten en opbouwen van relaties
  • Afstemmen van de juiste inkoop- en verkoopprijzen
  • Verwerken van gegevens in een ERP-systeem (CRM)
  • Adviseren van klanten over logistieke oplossingen
  • Signaleren van commerciële kansen binnen de markt

Wat krijg je ervoor terug?

waar ga je werken?

Je gaat werken bij een internationale logistieke dienstverlener die zich heeft gespecialiseerd in logistieke oplossingen en diensten. De organisatie beheert de gehele supply chain van A tot Z en staat bekend als betrouwbaar, transparant en kostenefficiënt. Met diverse kantoren wereldwijd bieden ze innovatieve en efficiënte transportoplossingen aan hun klanten. Binnen het bedrijf heerst een open en collegiale werksfeer, met ruimte voor groei en ontwikkeling.

wat krijg je er voor terug?

  • Je hebt minimaal mbo denk- en werkniveau
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed, Duits is een pré
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie en affiniteit met logistiek

contactpersoon

Jair Hamelink

AXS Logistiek - Breda