In deze rol ben jij de eerste contactpersoon voor klanten en zorg je ervoor dat hun logistieke processen efficiënt en zonder problemen verlopen. Je schakelt tussen klanten, collega's en externe partners om alles soepel te laten verlopen. Geen dag is hetzelfde, want je werkt met diverse klanten en logistieke uitdagingen.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:
- Fungeren als het aanspreekpunt voor zowel nationale als internationale klanten, en hen constant informeren over de status van hun opdrachten;
- Coördineren met verschillende interne teams om een optimaal verloop van processen te waarborgen;
- Het administratief verwerken van klantorders en het professioneel beantwoorden van vragen, met zorg voor een tijdige en correcte opvolging;
- Het begeleiden van transportzendingen en onderhouden van contact met transporteurs om alles op tijd te laten verlopen;
- Het opstellen van maatwerkoffertes en projectplannen, afgestemd op de klantbehoeften;
- Coördineren van projecten en ervoor zorgen dat deadlines en budgetten strikt worden nageleefd;
- Het opstellen van rapportages en het zorgen voor de administratieve en financiële afhandeling van orders en projecten.