Zoeken

Administratief medewerker import- en exportafdeling

Waalhaven
MBO
Vaste baan
Waalhaven
MBO
Trainingen, cursussen en opleidingen
Doorgroeimogelijkheden
24 uur per week

wie ben jij?

  • Mbo+ werk- en denkniveau, bij voorkeur in logistiek, administratie of handel;
  • Je werkt nauwkeurig, bent communicatief vaardig en schakelt makkelijk tussen taken;
  • Goede beheersing van Nederlands én Engels in woord en geschrift;
  • Ervaring met administratieve processen in een logistieke of maritieme omgeving is een pré.

wat ga je doen?

Als Administratief Medewerker op de import- en exportafdeling ben je verantwoordelijk voor het verwerken van logistieke documentatie zoals paklijsten, vrachtbrieven (CMR), douanedocumenten (zoals EX-A of T-1) en certificaten. Je stemt leveringen af met klanten en agenten, onderhoudt contact met transporteurs en plant keuringen in met classificatiebureaus. Je werkt nauw samen met collega’s van logistiek en sales en zorgt voor een foutloze administratieve afhandeling van binnenkomende en uitgaande zendingen.

waar ga je werken?

Onze opdrachtgever is een toonaangevend internationaal handelsbedrijf actief in de maritieme sector. Al decennialang leveren zij wereldwijd hoogwaardige producten en service aan de scheepvaart en offshore-industrie. Binnen deze organisatie heerst een no-nonsense mentaliteit, waarin hard werken, heldere communicatie en persoonlijke ontwikkeling centraal staan. Korte lijnen, een hecht team en volop ruimte voor eigen verantwoordelijkheid maken dit een prettige werkomgeving met internationale allure.

wat krijg je er voor terug?

  • Een goed salaris, reiskostenvergoeding en een eindejaarsbonus;
  • 25 vakantiedagen (naar rato bij 24 uur) en een sterke pensioenregeling;
  • Een parttime functie (24 uur) met veel ruimte voor zelfstandigheid en ontwikkeling;
  • Coaching en opleidingsmogelijkheden om je verder te ontwikkelen binnen het vakgebied;
  • Een fijne werkomgeving met een betrokken team en een gezonde dosis humor.

contactpersoon

AXS Logistiek - Rotterdam