Zoeken

Administratief Medewerker

Nijmegen
Anders
Vaste baan
Nijmegen
Anders
Interne opleidingsmogelijkheden
Leuke uitjes
Keuze tussen 24 - 40 uur per week

wie ben jij?

  • Minimaal MBO werk – en denkniveau;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Goed overweg kunnen met systemen, zoals Excel;

wat ga je doen?

Als administratief medewerker ben jij de spil in onze organisatie en zorg je ervoor dat de administratie tot in de puntjes wordt verzorgd. Je werkt nauw samen met je collega’s en bent verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken, waaronder:

  • Het verwerken van inkomende en uitgaande documenten;
  • Het verwerken en controleren van de orders;
  • Verantwoordelijk voor de facturatie;
  • Het verwerken van gegevens in verschillende systemen;
  • Het ondersteunen bij de voorbereiding van rapportages en overige administratieve taken;
  • Controleren en inboeken van de facturen;
  • Problemen oplossen die ontstaan zijn met de orders;
  • E-mails beantwoorden van klanten of collega's;
  • Overige administratieve werkzaamheden.

waar ga je werken?

Je komt te werken in een professionele maar informele organisatie waar je samenwerkt met een hecht team. Wij bieden een werkomgeving waarin initiatief en ontwikkeling gewaardeerd worden, en waar jij als administratief medewerker echt een verschil kunt maken. De organisatie is zowel nationaal als internationaal actief en heeft een fijne informele werksfeer binnen de organisatie.

wat krijg je er voor terug?

  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om 24-40 uur per week te werken;
  • Verantwoordelijk zijn voor een breed pakket aan taken;
  • Salaris afhankelijk van ervaring tussen de € 2750 en € 3750 bruto per maand o.b.v. 40 uur;
  • 13e maand;
  • Pensioenregeling;
  • 30 vakantiedagen;
  • 8% vakantiegeld;
  • Laptop en iPad van de zaak;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per KM;
  • Een gezellig en collegiaal team.

contactpersoon

AXS Logistiek - Breda