Zoeken

Customer Support Professional

Den Haag
HBO
Vaste baan
Den Haag
HBO
Trainingen en cursussen
Doorgroeimogelijkheden
Keuze tussen 32 - 40 uur per week

wie ben jij?

  • Ervaring in een soortgelijke rol met klantcontact en softwaresystemen;
  • Communicatieve kwaliteiten en een oplossingsgerichte instelling;
  • Een goede beheersing van woord en geschrift in de Nederlandse en Engelse taal.

wat ga je doen?

Als Customer Service Medewerker ben jij ‘hét gezicht’ van de organisatie. Als aanspreekpunt ben jij bezig met het afhandelen van vragen, klachten en zorg jij voor een positieve ervaring voor de klant. Hoe doe je dit? Door jouw kennis van alle systemen, mogelijkheden en oplossingen binnen het bedrijf zorg jij ervoor dat de klant de correcte informatie ontvangt. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Het monitoren van het orderprocessen;
  • Het informeren van klanten over wijzigingen en/of mogelijkheden;
  • Het onderhouden van interne en externe contacten;
  • Het voorleggen van klachten bij de belanghebbende afdeling(en).

waar ga je werken?

Je gaat langs bij een snelgroeiende, internationale organisatie op het gebied van software en software oplossingen. De organisatie is een van de grootste spelers op de markt en houdt zich wereldwijd bezig met het bieden van systeemoplossingen. Binnen de organisatie wordt er veel waarde gehecht aan het personeel en collegialiteit en een open, positieve sfeer zijn dan ook van toepassing.

wat krijg je er voor terug?

  • Werken bij een mooie snelgroeiende organisatie
  • Een gunstige pensioenregeling
  • Werken in een professionele en informele werkomgeving waar jouw mening er toe doet

contactpersoon

HBO Young Professionals - Den Haag