Supply Chain Medewerker

Breda
HBO
Vaste baan
Breda
HBO
Trainingen, cursussen en opleidingen
Doorgroeimogelijkheden
Keuze tussen 32 - 40 uur per week

wie ben jij?

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 1 – 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Ervaring in Supply Chain (stage ervaring telt ook);
  • Ervaring met ERP Systemen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Accuraat.

wat ga je doen?

Binnen deze functie ben je samen met tien directe collega’s verantwoordelijk voor het compleet en tijdig leveren van de goederen. Daarnaast ondersteun je de afdeling door middel van administratieve en operationele werkzaamheden. Een groot gedeelte van de functie omvat het beheren en onderhouden van Master Data.

  • Inkoop- en productieopdrachten aanmaken;
  • Master Data controleren en onderhouden;
  • Correcties in het ERP systeem doorvoeren;
  • Inkooporders opvolgen en afroepen;
  • Productiestart- en voortgang opvolgen;
  • Rapportages en werklijsten opstellen;
  • Adhoc taken.

waar ga je werken?

Onze opdrachtgever is een wereldwijd opererende leverancier van AGF. Naast de vestiging in regio Drechtsteden heeft de opdrachtgever meerdere vestigingen (verkoop- en productielocaties) in Europa en Afrika. Wereldwijd zijn er ongeveer 2500 medewerkers werkzaam. De vestiging in regio Breda exporteert jaarlijks meerdere miljoenen producten naar klanten wereldwijd. De cultuur is te omschrijven als professioneel, lokaal, gericht op procesverbetering en LEAN, tegelijkertijd ook gezellig en plat.

wat krijg je er voor terug?

  • Salaris afhankelijk van ervaring, variërend tussen de € 2.800 – 4.000;
  • Pensioenregeling;
  • 29 vakantiedagen;
  • 8% vakantiegeld;
  • € 0,23 per km reiskostenvergoeding;
  • Budget voor trainingen en cursussen;
  • Training time management;
  • Werkzaam zijn binnen een dynamische en internationale omgeving;
  • Uitdagende en veelzijdige functie;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Reageren?

Herken jij jezelf in deze functie? Twijfel dan niet en solliciteer direct door middel van jouw CV + representatieve foto en salarisindicatie te mailen naar sander.rook@axslogistiek.nl. Ook kan je whatsappen naar 06-21320658 of bellen naar 076-3036700.

Waarom AXS?

Wij hebben onze kandidaten gevraagd naar 10 positieve punten van AXS

  • AXS luistert goed naar je wensen en inventariseert je kennis, kunde en ervaring. Daarna krijg je gelijk advies over beschikbare functies;
  • Als AXS een passende functie voor je heeft, is een gesprek bij deze werkgever gegarandeerd;
  • 95% van de AXS medewerkers vindt een vaste baan;
  • AXS geeft voordat je bij een werkgever op gesprek gaat een persoonlijke sollicitatietraining;
  • AXS biedt opleidingsmogelijkheden, hier is een budget voor;
  • AXS geeft iedere medewerker bovenop zijn salaris één of meerdere bonussen;
  • AXS onderhandelt voor jou over je startsalarissen wat zorgt voor een zeer marktconform salaris;
  • Werk je via AXS dan heb je evaluatie-, voortgang-, coaching- en loopbaan gesprekken;
  • Als de reisafstand een probleem is, biedt AXS een auto van de zaak;
  • AXS is duidelijk, snel en persoonlijk. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

contactpersoon

Sander Rook

AXS Logistiek - Breda