Junior Customer Service Medewerker

Nijmegen
MBO
Vaste baan
Nijmegen
MBO
Trainingen en cursussen
Doorgroeimogelijkheden
40 uur per week

wie ben jij?

  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Affiniteit met logistiek en transport, en bereidheid om veel te leren.

wat ga je doen?

Als Junior Customer Service Medewerker start je met administratieve en documentatieprocessen. Naarmate je groeit in de functie, krijg je steeds meer verantwoordelijkheden, zoals klantcontact en het beheren van je eigen klantenportefeuille.

  • Oplossen van logistieke knelpunten tijdens transporten.
  • Dagelijks contact onderhouden met internationale klanten en hen proactief informeren over transportstatussen.
  • Behandelen en oplossen van vragen en problemen van klanten en transporteurs.
  • Afhandelen van claims en klachten binnen de transportketen.
  • Uitvoeren van administratieve taken rondom transportdocumentatie.
  • Coördineren en communiceren met chauffeurs en klanten.

waar ga je werken?

Je gaat aan de slag bij een familiebedrijf dat al meer dan 100 jaar actief is in de transportsector. Dit bedrijf is uitgegroeid tot een internationale speler en is gespecialiseerd in geconditioneerd transport en logistieke totaaloplossingen. De werksfeer is informeel, met een hechte en betrokken cultuur. Werknemers staan centraal en het bedrijf staat bekend als professioneel, betrouwbaar en flexibel binnen de sector.

wat krijg je er voor terug?

  • Een dynamische functie binnen een groeiend en financieel gezond bedrijf.
  • Veel ruimte voor eigen ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
  • Werken in een informeel en divers team met een prettige werksfeer.

contactpersoon

Jair Hamelink

AXS Logistiek - Breda