Yard & Warehouse Planner

Dinteloord
MBO
Vaste baan
Dinteloord
MBO
Trainingen en cursussen
Doorgroeimogelijkheden
40 uur per week

wie ben jij?

  • Enige ervaring met planning (bij voorkeur in de logistiek, bijv. een warehouse)
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

wat ga je doen?

Samen met jouw collega’s verwerk je de apparatuur en onderdelen die terugkomen van onze projecten wereldwijd. De apparatuur wordt gelost uit containers, in onderhoud genomen en gezamenlijk met de onderdelen weer opgeslagen voor toekomstige projecten. Je houdt het magazijn op orde en houdt je collega’s op de hoogte van je resultaten. Het veiligheidsaspect verlies je niet uit het oog. Onze opdrachtgever gaat verder dan allerlei concurrenten en verkopen geen ''nee'' aan hun klanten, wat betekent dat ze zelf technische innovaties ontwikkelen en er veel verschillende producten rond gaan in het Warehouse en de Yard.

In de rol van Warehouse & Yard PLanner heb je de volledige verantwoordelijkheid voor de dagelijkse planning en coördinatie van de materialenstroom voor de schepen en afdelingen. Je werkt nauw samen met het magazijn om gezamenlijk tot een effectieve en efficiënte operationele planning te komen. Door regelmatig overleg met lokale voormannen ben jij tijdig op de hoogte van ontwikkelingen binnen de organisatie. Deze functie is als Junior functie beschikbaar waarin je als assistent van de ervaren Warehouse Planner samen logistieke operaties op de locatie coördineert en controleert. Andere taken waar je o.a. ook verantwoordelijk voor ben:

  • Je verzorgt (de)mobilisaties van/naar onze schepen
  • Dien je inklaringsverzoeken in bij onze douane agent
  • voorziet het magazijn van instructies ter uitvoering ervan.
  • Volledige, correcte en tijdige levering van alle benodigde materialen;
  • Naleving van autoriteiten (bijv. douane, OMWB);
  • Controle op de verwerking van stukgoed, apparatuur en douane & gevaarlijke goederen (in containers);
  • Containermanagement, beheer van de pipestack en overige opslaglocaties;
  • Planning van transport van/naar diverse bestemmingen;
  • Veilig en praktisch verloop van jouw geplande operaties; Administratieve ondersteuning binnen de afdeling;
  • Opvolging van werkorders en logistieke verzoeken vanuit de organisatie;
  • Klantenservice aan schepen en afdelingen;
  • Coördinatie van onderaannemers.

waar ga je werken?

Je komt te werken bij een internationale organisatie in de offshore. Samen met een klein team zorg jij ervoor dat de juiste medewerker op de juiste plek komt te zitten. Binnen deze grote informele organisatie werken ze met korte lijntjes en krijg je vanaf de eerste dag veel eigen verantwoordelijkheid.

wat krijg je er voor terug?

  • Afhankelijk van leeftijd en ervaring, een salaris t/m € 3.400 bruto per maand
  • Internationale doorgroeimogelijkheden
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioenregeling en collectieve zorgverzekering
  • Mogelijkheid om cursussen en opleidingen te volgen

Interesse?

Reageer dan snel door je CV in Word + een salarisindicatie te mailen naar robbin.witteveen@axslogistiek.nl. Whatsappen kan naar 06-21320658 of bellen naar 076-3036700. Of reageer via onderstaande knoppen!

contactpersoon

Robbin Witteveen

AXS Logistiek - Breda